Skąd bierze się popularność firmowych kalendarzy trójdzielnych?

Kalendarze trójdzielne są bardzo popularnym rodzajem kalendarzy ściennych. Odróżnia je duża przejrzystość a także wiele miejsca na nanoszenie uwag i różnych notatek. Jak się okazuje, są też skutecznym gadżetem promocyjnym, który efektywnie reklamuje i buduje pozytywny wizerunek firmy.

Kalendarz trójdzielny a marketing firmy Składane kalendarze trójdzielne składają się z kilku głównych części. Górna część jest przeznaczona na przekaz graficzny w formie wybranej przez klienta. Na prawdę często wybieranym wyjściem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami. Jeżeli już jest to kalendarz o przeznaczeniu prywatnym, umieszcza się tam rodzinne zdjęcia z uroczystości, zdjęcia rodziców czy dzieci. To jest uzależnione tylko od klienta. Firmy wykonujące kalendarze na zamówienie tworzą indywidulny projekt przygotowany specjalnie dla nas. Jeżeli jednak kalendarze trójdzielne mają pełnić funkcję marketingową, dobrane zdjęcia muszą być związane z działalnością naszej firmy. Bez wątpienia w tak zaistniałej okoliczności projekt kalendarza ma charakter spersonalizowany. Ważne, by był spójny z naszą firmą i jak najwierniej oddawał charakter naszej działalności. Najczęściej w tej części umieszcza się logo firmy i właśnie zdjęcia. Dane kontaktowe umieszczane są lub w stopce, na dole kalendarza, lub w górnej części. Pod nadrukiem znajduje się prawidłowe kalendarium, które jest podzielone na trzy części. Jedną stanowi aktualny miesiąc, a dwie pozostałe miesiąc poprzedni i miesiąc następny. Taki układ zapewnia dużą czytelność i sporo miejsca do umieszczania przy konkretnych datach notatek i zapisków. Tak spersonalizowane kalendarze trójdzielne stanowią bardzo efektywne narzędzie reklamy. Wręczane jako upominek wywołują pozytywny oddźwięk i równocześnie reklamują naszą firmę w sposób dyskretny, ale efektywny. Z tego względu jest to jednej z najczęściej wybieranych gadżetów reklamowych.
Więcej informacji: zobacz dalej