Kalendarz reklamowy – na co zwrócić uwagę?

Kalendarze występują w bardzo licznych odmianach. Często spotykane są wersje ścienne w postaci plakatu. Wówczas mają duże rozmiary.

Górna cześć jest zwykle przeznaczona na szatę graficzną, a poniżej znajdują się kolejne miesiące. Na ścianie umieszczany jest również kalendarz składany trójdzielny. Też w tej wersji górna część stanowi powierzchnię przeznaczoną na naniesienie nadruku. Pod nadrukiem znajduje się kalendarium, które jest stworzone przez trzy oddzielne elementy, a mianowicie: miesiąc aktualny oraz poprzedni i następny. Wykorzystanie takiego rozwiązania ułatwia organizację dnia i umożliwia na sporządzanie dość szczegółowych notatek. Oprócz kalendarzy ściennych odróżnia się też kalendarze książkowe czy na biurko. Bez względu na rodzaj, kalendarze firmowe stanowią szczeg� �ł przemyślanej strategii marketingowej firmy. Kalendarz reklamowy a promocja firmy Strategia marketingowa firmy zwiera wiele różnorakich elementów. Ważne jest, ażeby współgrały ze sobą, tworzą spójną całość, która z ogromnym skutkiem promuje naszą firmę, a zatem podnosi wyniki dystrybucji i daje możliwość zdobywać nowych klientów. Warto zatem, ażeby producent kalendarzy, z którym współpracujemy wykonał projekt kalendarza w zgodzie z elementami naszej identyfikacji wizualnej. Niezbędne jest umieszczeni logotypu oraz dodatkowych elementów graficznych, które powinny przybrać ładną wizualnie formę. Marketing na kalendarzu stanowi wówczas dyskretną, niemniej jednak efektywną formę promocji naszego biznesu. Wiele firm zastanawia się, jaki rodzaj kalendarza wybrać. Wybór jest rzeczywiście ogromy. Trzeba natomiast pamiętać, że kalendarze firmowe powinny być przede wszystkim produktami wysokiej jakości, które zostaną docenione przez obdarowane osoby. Podarowanie klientowi gadżetu, który jest flejtuchowato stworzony, może wywołać efekt odwrotny, czyli pogorszyć nasze relacje biznesowe.
Polecamy: sprawdź kto ma w ofercie kalendarze firmowe